انواع روش بسته بندی محصولات

روش بسته بنید انواع محصول مواد غذایی و ... مانند بسته بنید عسل و آب معدنی و ...

انواع روش بسته بندی محصولات

روش بسته بنید انواع محصول مواد غذایی و ... مانند بسته بنید عسل و آب معدنی و ...

در این وبلاگ تلاش داریم تا درباره انواع بسته بندی محصولات مانند بسته بندی مواد غذایی ، حبوبات و موادی مانند عسل و آب معدنی صحبت کنیم.

  • ۰
  • ۰

بازم یکی دیگه از دستگاه های بسته بندی و میخوام بهتون معرفی کنم این دفه نوبت دستگاه اسکین که یه مدل از همین دستگاه های بسته بندی بدون قالبه اگه میخواین بیشتر بدونین با من همراه باشین.

از دستگاه بسته‌ بندی اسکین‌ پک یا وکیوم فرمینگ برای بسته‌ بندی فرمی محصولات، بدون نیاز به قالب‌ استفاده می‌شود. در فرایند بسته‌ بندی اسکین‌ پک محصول بر روی مقوا یا کارتن قرار گرفته و سپس غشای پلاستیکی توسط دستگاه روی آن قرار می‌گیرد و پس از گرم شدن غشای پلاستیکی و پایین آمدن آن برروی محصول و تخلیه هوای مابین غشای محصول، نایلون یا غشا برروی کارتن یا مقوا که فرم محصول را نیز گرفته می چسبد. از مزیت‌های این دستگاه عدم نیاز به قالب برای انواع محصولات می باشد به طوری که علاوه بر ارائه‌ی بسته‌بندی زیبا ، هزینه های مربوط به بسته بندی را کاهش می دهد.

قیمت اسکین پک با توجه به کارایی در قدرت و تسریع در زمان بسته بندی و عدم نیاز به قالب، بسیار مقرون به صرفه بوده و کاربران را به استفاده از این دستگاه سوق می دهد.

  • ۹۹/۰۲/۱۲
  • banafshe javan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی