انواع روش بسته بندی محصولات

روش بسته بنید انواع محصول مواد غذایی و ... مانند بسته بنید عسل و آب معدنی و ...

انواع روش بسته بندی محصولات

روش بسته بنید انواع محصول مواد غذایی و ... مانند بسته بنید عسل و آب معدنی و ...

در این وبلاگ تلاش داریم تا درباره انواع بسته بندی محصولات مانند بسته بندی مواد غذایی ، حبوبات و موادی مانند عسل و آب معدنی صحبت کنیم.

  • ۰
  • ۰

این دستگاه بسته بندیا انقدر روند بسته بندی رو سریع تر کرده که همین باعث شده کلی چنس هر روز از کارخونه رونه ی مغازه بشه و اخر سرم برسه دست خریدارا.تازه هم از نظر بهداشتی تمیز تر هستش هم اینکه از نظر کیفیت و سالم بودن اجناسوتازه باعث جلوگیری مواد هم میشه از نظر فیزیکی.

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار اتوماتیک دستگاهی است که محصول مورد نظر جهت بسته بندی را در وزن و به فرم مشخص شده به صورت عمودی بسته بندی و تحویل اپراتور می دهد. این دستگاه از دو بخش کلی تقسیم می شود : سیستم پکینگ و سیستم توزین
سیستم توزین یا وزن دهی بخش بالایی دستگاه بسته بندی است که متشکل ازیک مخزنو محفظه های فلزی ای است که باکت نامیده میشوند.در دستگاه های بسته بندی توزین ها یا به صورت خطی (ردیفی)هستند یا به صورت مولتی هد(گرد) . مخزن دستگاه بسته بندی جایی است که محصول توسط دستگاه بالابر درون آن ریخته می شود. محصول از مخزن وارد باکت های توزین می شود وپس از تخلیه باکت ها به قسمت پکینگ منتقل میشوند.مقدار محصولی که از باکت ها تخلیه می شود بر اساس وزنی است که برای بسته ها مشخص شده است.
سیستم پکینگ قسمت پایینی دستگاه بسته بندی است که رول سلفون را به صورت اتوماتیک به شکل بسته بندی هایی مثل : بالشتی، پاکتی، چهار طرف دوخت ، پنج طرف دوخت و ... در می آورد. درواقع محصول پس از تخلیه ازسیستم توزین به قسمت پکینگ منتقل و وارد بسته ی مورد نظر می شود .
یکی از موادی که در فرآیند بسته بندی باید در نظر گرفته شود، سیستم تاریخ زن است که می تواند توسط یک دستگاه جدا و پس از شکل گیری بسته نهایی نوشته را روی آن ثبت کند و یا توسط دستگاه جت پرینت که در بخش پکینگ تعبیه می شود ، در حین فر آیند تشکیل بسته بندی نوشته های مورد نظر را ثبت نماید.
همچنین برخی از مواد غذایی به منظور ماندگاری بیشتر نیاز به تزریق گاز ازت درون بسته دارند که این سیستم هم در قسمت پکینگ تعبیه می شود.
در واقع در یک دستگاه بسته بندی اتوماتیک اهمیت هر دو بخش توزین و پکینگ به یک میزان است .هر قدر سیستم توزین عملکرد خوبی داشته باشد وزن بسته های نهایی دقیق تر و همچنین سرعت بسته بندی بالاتر میرود. از طرف دیگر عملکرد درست سیستم پکینگ منجر به تولید بسته هایی شکیل ترمی شود.زیبایی بسته تولید شده و دوخت تمیزآن ارتباط مستقیم با جلب توجه مشتریان دارد. در مجموع زمانی که هر دو سیستم توزین و پکینگ به خوبی عمل کنند محصولی با کیفیت رابه شما ارائه خواهند داد.

  • ۹۹/۰۳/۱۷
  • banafshe javan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی