انواع روش بسته بندی محصولات

روش بسته بنید انواع محصول مواد غذایی و ... مانند بسته بنید عسل و آب معدنی و ...

انواع روش بسته بندی محصولات

روش بسته بنید انواع محصول مواد غذایی و ... مانند بسته بنید عسل و آب معدنی و ...

در این وبلاگ تلاش داریم تا درباره انواع بسته بندی محصولات مانند بسته بندی مواد غذایی ، حبوبات و موادی مانند عسل و آب معدنی صحبت کنیم.

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

وکیوم فرمینگ یکی از قدیمی ترین و بهترین راه های پردازش مواد پلاستیکی است. محصولاتی که با این روش طراحی و تولید می شوند همواره با ما در ارتباطند و نقش مهمی را در زندگی روزمره ما ایفا می کنند.

یکی از روش های پردازش مواد پلاستیکی در زمینه بسته بندی، شکل دهی حرارتی خلاء یا (وکیوم فرمینگ)

، ابزار آلات ، مواد غذایی ، شیرینی و شکلات ، محصولات الکترونیکی ، اسباب بازی ، قطعات جانبی خودرو، و ... می باشد. بسیاری از قطعات پلاستیکی از ظروف یک بار مصرف گرفته تا بسته بندی تخم مرغ و امثال آنها با این روش تولید می‌شوند.

وکیوم فرمینگ چیست؟

وکیوم فرمینگ فرایندی است که طی مراحل مختلف یک ورق پلاستیکی به اندازه ای که نرم و انعطاف پذیر شود ، با هیتر مخصوص حرارت می بیند و در مرحله بعد با ایجاد فشار منفی از طریق کشیدن هوا از تعدادی سوراخ، ورق پلاستیکی گرما دیده روی قالب سردی می‌نشیند، در نهایت ورق پلاستیکی سرد و سخت شده و به شکل قالب درمی‌آید.

بسته بندی با وکیوم فرمینگ بسیار به صرفه است!

زیرا فرایندی بسیار کم هزینه، با سهولت، پر کاربرد و دارای توان و سرعت بالا در تولید قطعات پلاستیکی کوچک می باشد و هیچ جایگزینی برای این تکنولوژی وجود ندارد! یکی از مزایای اصلی وکیوم فرمینگ، سرعت و توان بالا در تولید قطعات پلاستیکی است و هزینه آن در مقایسه با قالب گیری تزریقی به میزان قابل توجهی ارزان تر است.

لزوم و اهمیت بسته بندی محصول:

بسته بندی یکی از حساس ترین و در عین حال تعیین کننده ترین مراحل در عرضه و مصرف کالاست. اهمیت آن تا بدان جاست که حتی کیفیت و محتوای بعضی از مواد را تحت تأثیر قرار می دهد و بسیاری از مصرف کنندگان بخشی از کیفیت را به بسته بندی آن نسبت می دهند. بسته بندی به معنای طراحی و تولید یک ظرف یا پوشش برای محصول می باشد. بسته بندی در حقیقت باید محصول را شرح دهد و با ظاهر خود، خریدار را نسبت به قابل اعتماد بودن محصول متقاعد کند.

 

برای بعضی از شرکت ها، بسته بندی می تواند عامل ایجاد تمایز از رقبا و نوعی مزیت رقابتی باشد. یک بسته بندی نوآورانه می تواند حتی ادراکات مصرف کنندگان نسبت به محصول را تغییر دهد و یک موقعیت خرید ایجاد کند. لذا صنایع وکیوم فرمینگ خاور وکیوم با استفاده از نیروی جوان و متخصص و دانش علمی و عملی توانایی بسته بندی صفر تا صد هر گونه محصول با بهترین قیمت و کیفیت در سریعترین زمان ممکن را دارد.

مزایای بسته بندی:

امکان نگهداری و حفاظت کالا در برابر عوامل شیمیایی، فیزیکی، مکانیکی به مدت طولانی

شکل مهندسی بهتر، در نتیجه چیدمات و نظم بیشتر

کارایی بهتر و سهولت در مصرف

حمل و نقل آسان و کاهش احتمال آسیب دیدگی از عوامل مختلف محیطی

توزیع راحتر

فروش بیشتر

تقلیل ضایعات

کمک به خرید آگاهانه توسط مصرف کننده

کمک به افزایش سطح درآمد و اشتغال

حفظ محیط زیست

  • banafshe javan
  • ۰
  • ۰

امروز اهمیت بسته‌بندی کالاها به خصوص کالاهای صادراتی به درجه‌ای رسیده است که ضرورت دارد فعالان حوزه تولیدی، اقتصادی و صادراتی به کیفیت بسته‌بندی محصولات خود بیشتر توجه کنند. موضوع بسته‌بندی در فروش اقلام و محصولات تولیدی در دو عرصه داخلی و خارجی به قدری حائز اهمیت است که بسیاری فعالیت در حوزه بسته‌بندی را در قالب یک صنعت ویژه بررسی و ارزیابی می‌کنند. یکی از روش های بسته بندی استفاده از تکنولوژِی وکیوم فرمینگ است.

به شکل دهی ورق هایی ABS و ورق های پلاستیک دیگر توسط حرارت و وکیوم ورق ها توسط خلاء وکیوم فرمینگ می گویند.

یکی از مزیت های وکیوم فرمینگ نسبت به دیگر صنعت (تزریق پلاستیک) هزینه تمام شده قالب مادر وکیوم فرمینگ می باشد و همچنین ساخت قالب مادر در وکیوم فرمینگ سریع تر انجام می شود.

یکی دیگر از مزیت ها در وکیوم فرمینگ میزان تولید می باشد که در تزریق پلاستیک تعداد پایین تولید را انجام نمی دهند در صورتی که در وکیوم فرمینگ این کار امکام پذیر است

وکیوم فرمینگ در زمینه های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد که عبارت است از:

1-ساخت قالب محصولات کشاورزی

2-ساخت قالب محصولات پزشکی و دندان پزشکی

3-ساخت قالب سینی نشاء

4-ساخت قالب دریچه های فاضلاب

5-ساخت قالب های سنگ های مصنوعی

اگر آی پد شما برای بسته بندی خود بیش از حد بزرگ یا کوچک باشد، چقدر زننده می شد!

وکیوم فرمینگ در طول فرآیند تولید، خطا را به حداقل می رساند و توان ، دقت و سرعت بالایی در تولید قطعات پلاستیکی را دارا می باشد، بنابراین هزینه ها نسبت به روش های دیگر به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

وکیوم فرمینگ با استفاده از طراحی قالب قبل از تولید، باعث می شود زیبایی شناختی یک طرح برای طرحان امکان پذیر شود. این ویژگی در بازار کاری که تحت سلطه تبلیغات و برندیگ است بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

همچنین وکیوم فرمینگ الزامات یک طراحی پرکاربرد و خلاقانه را نیز برآورده می کند.

  • banafshe javan
  • ۰
  • ۰

مزایای وکیوم فرمینگ

فرایند شکل دهی حرارتی با فشار هوا (به انگلیسی: Pressure Thermoforming) یکی از زیر شاخه‌های شکل‌دهی حرارتی است. این روش یک فرآیند پیشرفته برای شکل‌دهی ورق‌های پلاستیکی است که از فشار مثبت هوا برای اعمال نیرو بر ورق گرم شده جهت قالب گیری استفاده می‌شود. بسیاری از قطعات پلاستیکی از ظروف یک بار مصرف گرفته تا طلق‌های بسته‌بندی محصولات یا حتی داشبورد خودروها، جداره داخلی و روی در یخچال، حباب‌های پلاستیکی، جای تخم مرغ و امثال آن‌ها از این روش تولید می‌شوند.

وکیوم فرمینگ شکل ساده شده ترمو فرمینگ است که طی آن صفحات پلاستیکی تا حد ذوب حرارت می‌بینند و سپس در قالب‌هایی برای شکل‌گیری قرار می‌گیرند. به دستگاهی که این کار را انجام می‌دهد دستگاه وکیوم فرمینگ می‌گویند. برای شکل‌دهی مواد از قالب‌های وکیوم استفاده می‌شود؛ به‌طوری که پلاستیک پس از حرارت‌دهی در این قالب‌ها قرار گرفته و به همان شکل در می‌آید. وکیوم فرمینگ در بخش‌های مختلف صنعت از جمله خودروسازی، کشاورزی، تولید ظروف مواد غذایی و مواردی از این دست کاربرد دارد. در سال‌های اخیر، استقبال از وکیوم فرمینگ در خدمات صنعتی افزایش یافته است؛ که دلیل آن مزایای این روش به نسبت دیگر فرایندهاست. انعطاف‌پذیری و سازگاری اولین و مهم‌ترین مزیت وکیوم فرمینگ به‌شمار می‌رود. قالب وکیوم از جنس‌های مختلفی از قبیل پلاستیک، آلومینیوم، کامپوزیت و چوب ساخته می‌شود و تعویض آن‌ها هزینه پایینی در بر خواهد داشت. همچنین، با استفاده از دستگاه وکیوم فرمینگ می‌توان محصولات با طرح‌ها و اندازه‌های بسیاری را تولید کرد. سرعت یکی دیگر از جنبه‌های مهم در خدمات صنعتی محسوب می‌شود. وکیوم فرمینگ می‌تواند در عین دقت بالا محصولات بسیاری را در زمان کوتاه تولید کند. به‌علاوه، هزینه پایین در تولید محصولات در مقایسه با دیگر روش‌ها نیز از دیگر جنبه‌های مثبت وکیوم فرمینگ به‌حساب می‌آید.

  • banafshe javan
  • ۰
  • ۰

در بسیاری از کسب و کارها طراحی بسته بندی کالای صادراتی فرآیند بسیار مهم محسوب می­ شود و در صادرات یک محصول باید فاکتورهای زیادی را در این زمینه مد نظر قرار داد .

بسته­ بندی مولفه ضروری هر نوع کالا صادراتی است که نه تنها بر ایمنی بلکه بر هزینه ­ها ، ارتباطات و حتی بر بازاریابی محصولات نیز تاثیرگذار است .

می ­توان گفت که مسئولیت بسته بندی کالا صادراتی همیشه بر عهده صادرکننده است و باید تضمین کند این بسته ­بندی می­تواند در سفرهای بین ­المللی آسیبی نبیند .

اگر بسته­ بندی در مسیر رسیدن به مقصد آسیب ببیند و شرکت مسئول حمل کالا ثابت کند که حمل بار منجر به این خرابی نشده است ، آنگاه فروشنده ( صادرکننده ) مسئول هر نوع خرابی خواهد بود .

با این حال ، عملکرد بسته­ بندی محدود به محافظت از بار حین فرآیند انتقال بین­ المللی نیست و در کنار آن یکی از ارکان بازاریابی نیز محسوب می‌شود .

از این حیث ، بسته­ بندی باید به گونه‌ای باشد تا مشتریان را به خود جذب کند و نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن کسب و کار شما باشد .

از منظر دیگر ، بسته­ بندی باید متناسب با جایگاه بار دستگاه‌ها یا ماشین­ های بارگیری باشد تا استفاده از کانتینرها ، کامیون ها یا سایر اشکال حمل بار بهینه شود .

 

ویژگی های یک بسته بندی خوب صادراتی

  • ابعاد و اندازه متناسب داشته باشد
  • مقدار متعارفی از کالای مصرفی را در حد کفایت در خود جای دهد
  • نوع و جنس ماده اولیه سازنده بسته از سلامت کافی برخوردار باشد
  • ایمنی کالای درون خود را تضمین کند
  • باعث تغییرات فیزیکی و شیمیایی نشود
  • استفاد و بکار بردن بسته ساده باشد
  • انهدام بسته خالی به راحتی صورت پذیرد
  • دارای علائم ایمنی و اطلاعات بازرگانی باشد
  • دارای اطلاعات ساخت و تولید باشد
  • رنگ ها و طرح های جاذب و نافذ داشته باشد
  • رنگ بسته مبین و تداعی کننده ماهیت و کیفیت کالا باشد
  • وضعیت ظاهری بسته القا کننده نیاز باشد
  • در عین خاموشی گویا و دعوت کننده به خرید باشد
  • اطلاع رسانی به مقصد متقاعد کردن مصرف کننده به خرید آن در حد اعلی و دقت و ظرافت باشد
  • به کمک آن بتوان تحقیقات بازاریابی انجام داد
  • به کمک آن بتوان روش های فروش را مکانیزه کرد
  • بار فرهنگی داشته باشد
  • بسته خالی به عنوان عامل یادآوری ایفای نقش نماید
  • banafshe javan
  • ۰
  • ۰

اهمیت صنعت بسته بندی

 

 

لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه بسته‌بندی

صادرات در تمام کشورها به دلیل اینکه منبع درآمدزایی و درآمد ارزی و به دنبال آن ارتقای جایگاه بین‌المللی و رشد اقتصادی است، از اهمیت بسیاری برخوردار است. اهمیت بسته‌بندی کالاها در آن دسته از کالاهایی که صادر می‌شوند بر کسی پوشیده نیست و به همین دلیل در تمام دنیا در کنار تقویت صادرات به صنعت بسته‌بندی نیز اهمیت بسیار زیادی داده می‌شود و سرمایه‌گذاری‌های کلان برای تقویت صنعت بسته‌بندی که در مرحله اول جذب‌کننده مشتری است، انجام می‌شود. به‌طور کلی صنایع چاپ و بسته‌بندی در توسعه صادرات غیر نفتی بسیار نقش‌آفرین است. صنعت بسته‌بندی ایران نیز امروز از توانمندی‌های لازم برای حضور در بازارهای جهانی برخوردار بوده و می‌تواند در ساختار اقتصادی کشور مثمر واقع شود. همچنین صنعت بسته‌بندی موتور محرک برای برون‌زا شدن اقتصاد و پیشرفت تولید داخلی و حلقه تکمیل‌کننده زنجیره تولید و صادرات است. اما صنعت چاپ نیز در سیستم تولیدات انبوه مثل چاپ گراور، مطبوعات، چاپ‌های خبر و کتاب یا به آن صورت رشدی را در سال‌های اخیر نداشته یا در حال رکود بوده و در کنار آن چاپ‌های سیستم‌های یو.وی، فلکسو عرض کم با همان خطوط تولیدی هیبرید رشد خوبی را داشته است. در حال حاضر برای اینکه خودمان را با سایر کشورهای صنعتی یا در حال توسعه بیشتر وفق دهیم و بتوانیم در این زمینه با آنها رقابت کنیم، به سرمایه‌گذاری بیشتری نیاز داریم. اهمیت بحث کیفی‌سازی و استاندارد‌سازی در بازارهای بین‌المللی و داخلی نیز بر کسی پوشیده نیست و این روزها استاندارد برای تولید در زمینه‌های مختلف بحث داغی است.

 

افزایش ضایعات محصولات به دلیل بسته‌بندی نامناسب

امروز اهمیت بسته‌بندی کالاها به خصوص کالاهای صادراتی به درجه‌ای رسیده است که ضرورت دارد فعالان حوزه تولیدی، اقتصادی و صادراتی به کیفیت بسته‌بندی محصولات خود بیشتر توجه کنند. موضوع بسته‌بندی در فروش اقلام و محصولات تولیدی در دو عرصه داخلی و خارجی به قدری حائز اهمیت است که بسیاری فعالیت در حوزه بسته‌بندی را در قالب یک صنعت ویژه بررسی و ارزیابی می‌کنند

براساس گزارش‌هایی که منتشر شده در برخی مواقع   بعضا بی‌کیفیتی و عدم رعایت اصول حرفه‌ای در صنعت بسته‌بندی، باعث هدررفت کالاها و عدم استقبال مشتری می‌شود. در این رابطه برآورد دستگاه‌های مربوطه حاکی از ضایعات 25 تا 30 درصدی محصولات به دلیل بسته‌بندی نامناسب است.

به عنوان مثال، در حال حاضر بسیاری از محصولات زراعی و کشاورزی ما به‌صورت فله‌ای به بازار عرضه می‌شود که در صورت برخورداری از بسته‌بندی مناسب، علاوه بر جذب هر چه بیشتر مشتری، سودآوری فزاینده‌تری نیز حاصل خواهد شد. همچنین برخی از محصولات زراعی و کشاورزی ایران همچون زعفران، خرما و عسل به‌صورت فله‌ای به کشورهای هدف صادر می‌شوند و بعد از مدت کوتاهی، عوامل و فعالان اقتصادی کشورهای مذکور با بسته‌بندی شکیل آن را به نام کشور خود به بازارهای بین‌المللی صادر و عرضه می‌کنند.

چین، اسپانیا و حتی افغانستان موفق شده‌اند با حمایت و برنامه‌ریزی اصولی، به توفیقات بسیاری در این بخش نائل شوند و باید با تلخی اعتراف کرد که این موضوع شایسته کشور به نظر نمی‌رسد و باید تدبیری اتخاذ شود که اقدامات این کشورها و عرضه مجدد محصولات ایرانی با سود مضاعف در همین مرز و بوم عملیاتی شود تا در سایه آن، حداکثر بهره‌وری و بهره‌برداری اقتصادی برای فعالان اقتصادی و تولیدی کشورمان حاصل شود.

  • banafshe javan
  • ۰
  • ۰

دستگاه تمام اتوماتیک دربند قوطی (چهارهد) CLG- 4

دستگاه تمام اتوماتیک دربند قوطی (چهار هد) CLG- 4 برای دربندی انواع قوطی فلزی ، پلاستیکی ،شیشه ای ،آلمینیوم مناسب می باشد.دستگاه تمام اتوماتیک دربند قوطی (چهار هد) CLG- 4 دارای درب گذار اتوماتیک می باشدو برای استفاده در صنایع غذایی ،نوشیدنی ،چای و دیگر صنایع مناسب می باشد. دستگاه تمام اتوماتیک دربند قوطی (چهار هد) CLG- 4 بر اساس قطر و ارتفاع نمونه بطری مشتری ساخته می شود.ظرفیت تولید دستگاه ۵۰۰۰ قوطی در ساعت می باشد.

مشخصات فنی دستگاه تمام اتوماتیک دربند قوطی چهار هد  CLG- 4

 

ابعاد mm

1100*1000*1900

وزن

1600kg

ظرفیت تولید

5000Pcs/h

تعداد هد

4

قطر قوطی

۵۲-۶۲/۵

توان

1.25kw

 

پرکن کیسه های در بسته (والو دار) FK-1

پرکن کیسه های در بسته (والو دار)   FK-1 مناسب برای انواع پودرهای ساختمانی و پتروشیمی,کیسه نیازی به دوخت و سیل بعد از پرکردن ندارد .دارای سیستم توزین کامپیوتری در عین حال طراحی ساده برای کاربری و نصب راحت. دارای سیستم کاملا بسته برای جلوگیری از ایجاد غبار.دارای عملیات بازکردن بدنه کیسه ، فشرده کردن کیسه حین پرکردن.و پانچ ورودی کیسه,مناسب برای پرکردن انواع پودر و گرانول روان ریزبرای افزایش سرعت ماشین پرکن کیسه های در بسته (والو دار)  FK-1 بصورت دو هد (FK-2)  نیز قابل ساخت است.

مشخصات فنی پرکن کیسه های در بسته (والو دار) FK-1

 

ظرفیت

5TON/H

محدوده بسته بندی

KG/BAG20-50

دقت

±۰/۳gr-50KG

محدوده وزنی اعتبار دقت توزین

100%

توان مصرفی

2/2kw

  • banafshe javan
  • ۰
  • ۰

دستگاه نیمه اتوماتیک وکیوم فرمینگ

دستگاه نیمه اتوماتیک وکیوم فرمینگ بصورت نیمه اتوماتیک  جهت تولید قالب پلاستیکی با ظرفیت محدود مناسب می باشد . برای فرم دهی به فیلم PP,PS,PET,PVC,PE,HIPS,APET مناسب می باشد. با استفاده از دستگاه نیمه اتوماتیک وکیوم فرمینگ می توان بسته های بلیستر  و ظروف پلاستیکی یکبارمصرف تولید کرد . دستگاه نیمه اتوماتیک وکیوم فرمینگ در صنایع غذایی ،آرایشی ،الکترونیکی ،سخت افزاری ، اسباب بازی و از این قبیل کاربرد دارد.

مشخصات فنی دستگاه نیمه اتوماتیک وکیوم فرمینگ :

مدل

[HX-61B] VF-61B

برق  مصرفی

380V 50HZ

توان موتور

12.5kw

ابعاد فرمینگ

560*610*200mm

ظرفیت تولید

60-90 times / hour

ضخامت مواد

0.3-1.5mm

ابعاد دستگاه

1800*1300*2000mm

وزن دستگاه

400kg

 

 

دستگاه بسته بندی کارتن تحت خلا، دستگاه خالی کردن هوا، دستگاه سیل و وکیوم، دستگاه وکیوم، سیل و وکیوم با هم

مشخصات فنی ماشین بسته بندی وکیوم  KDZQ-300 :

ولتاژ : 220 ولت - 50 هرتز

توان : 1.3 کیلووات

اندازه محفظه : 320*340*80  میلیمتر

مساحت سیل : 300*10 میلیمتر

سرعت سیل : 1-4 قطعه در دقیقه

وزن : 85 کیلوگرم

ابعاد خارجی دستگاه : 550*500*600 میلیمتر

  • banafshe javan
  • ۰
  • ۰

اهمیت بسته بندی

چرا بسته بندی مهم است؟

بسته بندی دارای دو فایده ی کلیدی مهم است: اولا محافظت از محصول و بعد فروش محصول.

محافظت به این معنی است که محصول هنگام عرضه به مشتری باید دست نخورده باشد زیرا او درصورت قابل استفاده بودن و دست اول بودن تصمیم به خرید آن محصول می گیرد.

از نظر فروش نیز، یک محصول با بسته بندی زیبا می تواند رقابت با سایر محصولات مشابه را راحت تر کرده و به راحتی در قفسه ی یک فروشگاه چشم نواز باشد.

پس در نظر داشته باشید که:

 

  1. %۷۲ مصرف کنندگان به طراحی محصول توجه زیادی میکنند و در انتخابشان تاثیری زیادی دارد.
  2.  طراحی یک بسته بندی زیبا,خود یک بازاریابی است.
  3. بسته بندی زیبا نه تنها در انتخاب محصول بلکه در اعتبار شرکت نیز تاثیر دارد.
  4. طراحی محصولات طبق سلیقه ی مشتری خیلی مهم است و این کار با شناخت مشتری خیلی راحت تر میشود.
  5. بسته بندی باید مناسب محصول داخل ان باشد و باید در نظر گرفت که مشتری محصول داخل بسته بندی را استفاده میکند نه خود بسته بندی را.
  6. مهم ترین نکته این است که مشاوره جهت خرید و طراحی دستگاه  را به یک گروه یا شرکت با تجربه بسپاریم.

 

برخی اوقات ما نقش و اهمیت بسته بندی را دست کم می‌گیریم. بی هیچ تأمل و تفکری بسته بندی محصول خریداری شده را باز می‌کنیم. غافل از آن که بسته بندی محصول پیام ها و ناگفته های بسیاری را به ضمیر ناخودآگاه ما مخابره می‌کند و تا حد زیادی تصمیم ما را برای خرید یک محصول تحت تأثیر قرار می‌دهد. بسته بندی، عنصر بسیار قدرتمندی است که ما را نسبت به خرید یک محصول تشویق و ترغیب می‌کند در حالی که خود از نقش بسیار مهم و حیاتی آن بی‌خبریم.

مدیران با تجربه و کهنه کار بازاریابی آگاهانه تصمیماتی می‌گیرند که مشتریان را به سمت خرید یک محصول سوق می‌دهد. در اختیار گرفتن قدرت خارق العاده بسته بندی عامل مهمی است که موفقیت و شکست یک محصول را رقم می‌زند. مواردی که در ادامه بر می‌شماریم لیست کامل و بلند بالایی از نقش و اهمیت بسته بندی نیست اما یک ایده و نگرش کلی به شما می‌دهد تا دیگر نسبت به پیام هایی که هر روز در پیش چشمانتان ظاهر می‌شود، بی توجه و بی تفاوت نباشید.

نکته آخر اینکه بسته بندی از محصول محافظت می‌کند تا آسیبی به آن وارد نشود. بسته بندی باید بی هیچ زحمتی باز شود و کار حمل محصول را ساده کند. یک ایده بکر و متفاوت در پس طراحی بسته بندی این سوپ های خمیری وجود دارد که هر بیننده ای را به تحسین وا می‌دارد.

 

  • banafshe javan
  • ۰
  • ۰

صنعت بسته بندی یک صنعت بسیار مهم و مؤثر در فروش و بازاریابی اجناس و محصولات است. در این مقاله به توضیح مختصری درباره دستگاه بسته بندی حبوبات می پردازیم.

دستگاه بسته بندی حبوبات چیست ؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که دقیقا کار این دستگاه چیست؟ این دستگاه وسیله است که می توان انواع بسته بندی موادی چون نخود. عدس، لوبیا، ماش، لوبیا قرمز، لوبیا عروس، لوبیا چیتی، انواع غلات، برنج، گندم، جو و غیره را با آن انجام داد. انواع دستگاه بسته بندی در بازار موجود است که کارخانه ها، کارگاه ها و تولیدی ها می توانند بسته بندی متنوعی را برای محصولات خود فراهم کنند و در بازار رقابت از جایگاه خوبی برخوردار شوند.

قیمت انواع دستگاههای بسته بندی حبوبات

قیمت این دستگاه ها با توجه به وزن و نوعی که دارند بسیار متفاوت است. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید دستگاه به جنس بسته بندی مورد نظرتان و نوع حبوبات که می خواهید بسته بندی کنید توجه کنید تا بتوانید دستگاه بسته بندی مناسبی را انتخاب کنید.

بسته بندی حبوبات در منزل

بسیاری از افراد برای کسب درآمد در منزل خود مشاغل خانگی را انتخاب می کنند. بسته بندی در منزل از جمله مشاغل خانگی است که می توان سالانه درآمد بالایی را از این کار به دست آورد. در این کار نیاز به تخصص خاصی نیست و با داشتن کمی خلاقیت می توانید بسته بندی شیک و زیبایی را برای محصولات تولید کنید. بسته بندی در منزل به دلیل مصرف بالای به ویژه در وعده های غذایی مختلف. از شغل های پرسود خانگی به شمار می رود که با خرید دستگاه بسته بندی مناسب می توانید بسته بندی ها را با سرعت بیشتری انجام دهید.

دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل

در حال حاضر به دلیل سودی که بسته بندی در منزل برای صاحبان خود به همراه داشته است. بسیاری از افراد جویای کار را برای ورود به این صنعت مشتاق کرده است. زیرا می توان با صرف هزینه اندکی کاری پرسود را شروع کرد. اگر می خواهید بسته بندی حبوبات را به عنوان کسب و کار خانگی انتخاب کنید لازم است برای تولید بیشتر دستگاه مناسب با منزلتان است را خریداری کنید.

  • banafshe javan
  • ۰
  • ۰

 

 

بسته بندی شیشه ای از دیگر انواع بسته بندی غذا می باشد که کاربرد بسیار زیادی ندارد به ویژه امروزه در هیچ رستورانی از این نوع بسته بندی ها برای نگهداری و البته انتقال مواد غذایی استفاده نمی شود از جمله مهمترین دلیل این امر آن است که بسته بندی های شیشه ای بسیار شکننده هستند و هیچ گونه ضمانتی نیست که مقاومت لازم را ر طول مسیر انتقال شده داشته باشند از سوی دیگر این نوع از دسته بندی ها به دلیل قیمت بیشتری که درخواست می کند برای رستوران ها مقرون به صرفه نخواهد بود .

 

 

  • banafshe javan