انواع روش بسته بندی محصولات

روش بسته بنید انواع محصول مواد غذایی و ... مانند بسته بنید عسل و آب معدنی و ...

انواع روش بسته بندی محصولات

روش بسته بنید انواع محصول مواد غذایی و ... مانند بسته بنید عسل و آب معدنی و ...

در این وبلاگ تلاش داریم تا درباره انواع بسته بندی محصولات مانند بسته بندی مواد غذایی ، حبوبات و موادی مانند عسل و آب معدنی صحبت کنیم.

  • ۰
  • ۰

 

وکیوم فرمینگ یکی از قدیمی ترین و بهترین راه های پردازش مواد پلاستیکی است. محصولاتی که با این روش طراحی و تولید می شوند همواره با ما در ارتباطند و نقش مهمی را در زندگی روزمره ما ایفا می کنند.

یکی از روش های پردازش مواد پلاستیکی در زمینه بسته بندی، شکل دهی حرارتی خلاء یا (وکیوم فرمینگ)

، ابزار آلات ، مواد غذایی ، شیرینی و شکلات ، محصولات الکترونیکی ، اسباب بازی ، قطعات جانبی خودرو، و ... می باشد. بسیاری از قطعات پلاستیکی از ظروف یک بار مصرف گرفته تا بسته بندی تخم مرغ و امثال آنها با این روش تولید می‌شوند.

وکیوم فرمینگ چیست؟

وکیوم فرمینگ فرایندی است که طی مراحل مختلف یک ورق پلاستیکی به اندازه ای که نرم و انعطاف پذیر شود ، با هیتر مخصوص حرارت می بیند و در مرحله بعد با ایجاد فشار منفی از طریق کشیدن هوا از تعدادی سوراخ، ورق پلاستیکی گرما دیده روی قالب سردی می‌نشیند، در نهایت ورق پلاستیکی سرد و سخت شده و به شکل قالب درمی‌آید.

بسته بندی با وکیوم فرمینگ بسیار به صرفه است!

زیرا فرایندی بسیار کم هزینه، با سهولت، پر کاربرد و دارای توان و سرعت بالا در تولید قطعات پلاستیکی کوچک می باشد و هیچ جایگزینی برای این تکنولوژی وجود ندارد! یکی از مزایای اصلی وکیوم فرمینگ، سرعت و توان بالا در تولید قطعات پلاستیکی است و هزینه آن در مقایسه با قالب گیری تزریقی به میزان قابل توجهی ارزان تر است.

لزوم و اهمیت بسته بندی محصول:

بسته بندی یکی از حساس ترین و در عین حال تعیین کننده ترین مراحل در عرضه و مصرف کالاست. اهمیت آن تا بدان جاست که حتی کیفیت و محتوای بعضی از مواد را تحت تأثیر قرار می دهد و بسیاری از مصرف کنندگان بخشی از کیفیت را به بسته بندی آن نسبت می دهند. بسته بندی به معنای طراحی و تولید یک ظرف یا پوشش برای محصول می باشد. بسته بندی در حقیقت باید محصول را شرح دهد و با ظاهر خود، خریدار را نسبت به قابل اعتماد بودن محصول متقاعد کند.

 

برای بعضی از شرکت ها، بسته بندی می تواند عامل ایجاد تمایز از رقبا و نوعی مزیت رقابتی باشد. یک بسته بندی نوآورانه می تواند حتی ادراکات مصرف کنندگان نسبت به محصول را تغییر دهد و یک موقعیت خرید ایجاد کند. لذا صنایع وکیوم فرمینگ خاور وکیوم با استفاده از نیروی جوان و متخصص و دانش علمی و عملی توانایی بسته بندی صفر تا صد هر گونه محصول با بهترین قیمت و کیفیت در سریعترین زمان ممکن را دارد.

مزایای بسته بندی:

امکان نگهداری و حفاظت کالا در برابر عوامل شیمیایی، فیزیکی، مکانیکی به مدت طولانی

شکل مهندسی بهتر، در نتیجه چیدمات و نظم بیشتر

کارایی بهتر و سهولت در مصرف

حمل و نقل آسان و کاهش احتمال آسیب دیدگی از عوامل مختلف محیطی

توزیع راحتر

فروش بیشتر

تقلیل ضایعات

کمک به خرید آگاهانه توسط مصرف کننده

کمک به افزایش سطح درآمد و اشتغال

حفظ محیط زیست

  • ۹۹/۰۱/۲۷
  • banafshe javan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی